top of page
  • תמונת הסופר/תמיטל פוקס

קריירה, עבודה והגשמה עצמית על פי המזלות

עודכן: 12 בנוב׳ 2019

מאת: מרינה מאלי


  • מהו תחום העיסוק המתאים לאופייכם, לנטיותיכם, יכולותיכם, כישורכם ונשמתכם?

  • איזה סוג של קריירה כדאי לכם לפתח על מנת להצליח בגדול?

  • איך לגלות באיזה תפקיד ועמדה יהיה לכם קל להתקדם?

  • מהו העיסוק שיביא אתכם להגשמה עצמית מלאה?

התשובות לכל השאלות האלו תיתן לנו אסטרולוגיה.


במשך אלפי שנים אסטרולוגים משתמשים בידע הזה ובשנים האחרונות אנו רואים עד כמה אסטרולוגיה הופכת לפופולרית. נציגי ממשלה, אנשי עסקים, שחקנים, זמרים - רובם כבר חיים בהתאם למפות הכוכבים שלהם.

ובכן, בואו נסתכל אילו תחומי פעילות מתאימים לכם בקריירה, עבודה והגשמה עצמית בהתאם למזלות שלכם.

אגב, כאשר אנו מדברים על המזלות - סימן בגלגל המזלות (הזודיאק), אנו מתכוונים למזל, בו נמצאת השמש שלנו במפת תרשים הילידים. אך כדאי לנו לדעת שבמפה שלנו ישנם עוד לפחות 9 כוכבי לכת המשפיעים עלינו וממוקמים במזלות השונים.


טלה

(21 במרץ - 20 באפריל)

מזל טלה נחשב לאחד החזקים בקריירה. מזל טלה הוא אנרגטי, שאפתן, הוא בעל תכונות מנהיגותיות וכל אלה עוזרים לו להשיג את מטרתו. מזל טלה יודע לקבל החלטות גם עבור עצמו וגם עבור האחרים, ומעדיף לא להיות עובד פשוט במערכת גדולה, אלא למלא תפקיד מוביל ולשאת באחריות מלאה על עבודתו.

הקושי של הטלה מתבטא בתחושת ריקנות ואכזבה ברגע שהשיג את המטרתו והגיע לשיא בפרויקט , אותו הוא קידם. במקום הזה הוא עלול לעזוב את הפעילות, בה הוא השקיע מאמצים אדירים ולרוץ לעבר המטרה/ ההישג הבא שלו. מומלץ מאוד לטלה להתמיד בעבודתו וללמוד להיות בעל שאר רוח. כמו כן, לטלה יש דעה משלו על כל דבר והוא אוהב להתווכח עם העמיתים והמנהלים בעבודה, הדבר שפוגע בהתקדמות שלו בתוך מערכת ארגונית. מכאן כדאי לטלה לפתח יכולות דיפלומאטיות שיעזרו לו להתקדם בכל מקם ובכל מסגרת.

תעוזה, עצמאות, ביטחון עצמי, התלהבות וגישה יצירתית יכולים לעזור לו להשיג גבהים בקריירה כמעט בכל תחום ובעיקר כמוביל/מנהיג בכל עמדה, פוליטיקאי, עיתונאי, איש עסקים, יזם. מנהיגות, מהירות ואנרגיה מביאים לטלה כסף.

שור

(21 באפריל - 21 במאי)

מזל שור אחראי מאוד, רציני ותכליתי. הוא יודע מה הוא רוצה להשיג, ומגיע למטרתו תוך התגברות הדרגתית ושיטתית על כל המכשולים העומדים בדרכו. ההתמדה שלו, אפילו עקשנות מסוימת והיכולת לעבודה קפדנית הופכת אותו לעובד חיוני, שמוערך מאוד על ידי העמיתים והמנהלים שלי. אחריותו של מזל שור ויכולתו לקבל החלטות לטווח ארוך יכולות לעזור לו להצליח בקריירה.

עם זאת, קריירה היא לא הדבר החשוב ביותר עבורו. מזל שור זקוק לעמדות גבוהות בקריירה על מנת להבטיח ביטחון כלכלי, יציבות ועושר חומרי. אבל הרצון והצורך הקיומי ביציבות בחיים ובביטחון כלכלי מביא אותו להיאחז בעמדה, תפקיד הנוכחי, גם אם הוא כבר לא מעניין ומיצה אותו. ובעקבות פחד משינוי פעמים רבות השור מפספס הזדמנויות טובות להתקדם, מה שמונע ממנו למממש את היכולות והפוטנציאל שלו, חוסם את דרכו להגשמה עצמית, תפקידים בכירים ושכר גבוה יותר.

שור יכול להצליח במקצועות הבאים: מהנדס, שחקן, מוזיקאי, חקלאי ואפילו בתחומי הבישול כשף . כמו כן, הוא יכול לעבוד בתחום הרפואי ומתאימה לו עבודה עם ילדים. ובנוסף חשוב למזל שור להרגיש מועיל ונחוץ למישהו.

תאומים

(22 במאי - 21 ביוני)

בזכות יכולותיהם, תאומים מסוגלים לעשות קריירה טובה, אך בעיקר בתחומים מסוימים. הבעיה הגדולה של תאומים היא שהם לא מסוגלים להחזיק מעמד לאורך זמן במקום אחד המאופיין בשגרה יום יומית. בנוסף לשעמום רגיל, האויב שלהם - האופי הדינאמי המצריך תזוזה ושינויים תקופים, הרצון התמידי למשהו חדש, חוסר סבלנות, המתבסס לעתים על הפרעת קשב וריכוז וחוסר התמדה. התאומים מצליחים להידלק במהירות על פעילות מסוימת ולהתאכזב בה באותה המהירות. כאשר התאומים נמצאים בחוסר איזון פנימי, הם מחליפים עבודות לעתים קרובות ואינם מצליחים לייצר קרקע כלכלית יציבה. מזל התאומים צריך ללמוד להתמיד ולהתמסר למקום אחד, ללמוד לארגן את חייו התעסוקתיים בצורה יעילה.

אידיאלית עבור התאומים היא הפעילות הקשורה בתקשורת, התנסויות חדשות, דינאמיות ושינוי מקום, בתנאים כאלו תאומים יצליחו בגדול ויעשו קריירה מדהימה. הם יכולים גם להיות נואמים גדולים, פוליטיקאים, אנשי עסקים, עיתונאים מצליחים ואנשי מכירות. היכולת שלהם להדליק אנרגטית את האחרים, רעיונות חדשים, השראה, רגשנות, מחשבה חדה והיכולת לשכנע, יספקו להם קריירה מצליחה והכנסה טובה. מקור אמיתי לשגשוג פיננסי עבור התאומים הוא פרויקט יצירתי האישי משלהם.

סרטן

(22 ביוני - 22 ביולי)

סרטן הוא מזל יצירתי, רגיש ופגיע מאוד. לרוב לסרטן אין רצונות ושאיפות גדולים בקריירה. בעבודתו, הטקטיקות שלו לראות לעומק, לקבל החלטות מהורהרות ולעבור בצעדים זהירים לאורך זמן, מובילות להצלחה. בזכות גישה זו, הוא עושה פחות טעויות מעובדים אחרים ומנצח בהשוואה אליהם. זה מאפשר לו לתפוס את הנישה שלו בתחום המקצועי.

מזל סרטן חייב להרגיש בבית בכל מקום בו הוא עובד. אם התנאים במקום העבודה לא מאפשרים לו הרגשה כזאת, אם הוא לא נקשר לעמיתיו בעבודה, הוא יתכנס בתוך עצמו ויחוש דחייה. כמו כן, הביישנות והפגיעות שלו עלולות לשתק אותו ולמנוע ממנו להתקדם בתפקיד, לבקש שכר יותר גבוה, שיפור תנאי עבודה וכו.. . מזל סרטן מצליח להתחבר לאסרטיביות בתוכו אך ורק דרך רגש השייכות, אשר נותן לו לגיטימציה לקידום והגשמה עצמית בארגון, בו הוא עובד. מומלץ למזל סרטן ללמוד לצאת מתוך השריון גם כשלא הכי נוח לו במקום העבודה.

השקפתו היצירתית והאסתטית של סרטן עוזרת לממש את עצמו במקצועות הקשורים ליצירתיות ואמנות: עיצוב, צילום, מוזיקה, משחק, ספרות. גם מתאים לסרטן לעבוד בתחומי נדל"ן, בנקאות , סחר, תעשיית מזון.

עבור סרטנים, חשוב שהפעילות שלהם תהיה מתונה ויצירתית, ומומלץ לא להעמיס על עצמם יותר מדי. ככל שהם רגועים יותר, כך הם עובדים בצורה יעילה יותר.

אריה

(23 ביולי - 23 באוגוסט)

מזל אריה בעל אישיות כריזמטית, ביטחון עצמי גבוה ומנהיגות טבעית. אפילו בתפקידים צנועים הוא יודע לארגן אנשים סביבו, מסוגל לקבל החלטות ולשאת באחריות עליהם. האריות מסוגלים למצוא הזדמנויות לפשט את חייהם ולמלא אותם ברווחה כלכלית - והם עושים זאת באמצעות היכולת להאציל סמכויות. בהיותו אדם מעשי, אריה לעולם לא יבזבז את האנרגיה שלו על פרויקט קשה או לא ממשי. כל התכונות הללו הופכות את אריה לעובד טוב, במיוחד בתפקידים ניהוליים או ארגוניים. בנוסף, יחסו המתנשא שלו כלפי אחרים לעתים קרובות מחייב אותו לבחור במקצוע הקשור בפעילות הוראה או ייעוץ או מבטיח פרסום ופופולריות. זה יכול לגרום לו להיות פוליטיקאי, רופא, מורה, שחקן, זמר, במאי, עורך דין, יועץ, סופר.

האריה לרוב מצליח להפוך לדמות ציבורית ונהיה כוכב לא בגלל הכישרון שלו, אלא בגלל הרצון להתבלט והצורך בתשומת לב של אחרים לדמותו ולתכונותיו המנהיגותיות. אריות בדרך כלל נהנים מסמכות והופכים למודל לחיקוי טוב. באמנות, נציגי המזל הזה נותנים עדיפות לכיוונים הציבוריים והחיוניים ביותר.

בתולה

(24 באוגוסט - 22 בספטמבר)

בתולה היא עובדת שאין לה תחליף, מאוד אחראית, עובדת קשה, דקדקנית , היא פרפקציוניסטית אמתית. היא מסוגלת לא רק לבצע את העבודה הקפדנית והשגרתית ביותר בצורה מושלמת, , אלא גם בעלת יכולות אנליטיות ויישומיות מעולות. אם יש צורך להביא סדר בדברים, לארגן מחדש את העבודה, אין מיש יתמודד עם זה טוב יותר ממזל הבתולה. כל זה עוזר לבתולה להפוך למומחית בתחום שלה. עם זאת, ללא שאפתנות רבה, הם לעתים רחוקות מגיעים לגבהים בקריירה. הקושי של הבתולה הוא הצורך בפרפקציוניזם המביא אותה ללחץ ועומס רגשי, נפשי ופיזי. וזאת לשם ההצטיינות בעיני עצמה ובעיני העמיתים והמנהלים שלה. לבתולה כדאי ללמוד לשחרר לחצים, לאפשר לעצמה להיות לא מושלמת. על ידי זה היא תצליח להשיג יעדים מהר יותר וגם ליהנות בדרך מתהליך העשייה עצמה.

למזל בתולה מתאימים מקצועות הקשורים למדע, עבודה עם מסמכים, סטטיסטיקה, חשבונאות, בנקאות, פרסום. בתולה תצליח גם בתחומי מתן שירות ותחום הרפואי. בין עוזרי מנהלים אין יותר טובים ממזל הבתולה .

מאזניים

(23 בספטמבר - 22 באוקטובר)

מאזניים הם דיפלומטיים, חביבים, תקשורתיים, מסוגלים להתרכז בעבודה ולעולם לא לנהוג בחיפזון . מאזניים הוא סימן שתוהה על הכל, ולעתים נדירות עושה טעויות. לכן בדרך כלל ההנהלה מעריכה את עבודתם, במיוחד לאחר חלוף הזמן .

למאזניים חשובים מאוד הדדיות ועבודת צוות, הרמוניה ותחושת האיזון במקום העבודה. לרוב קשה להם להפגין אסרטיביות, לעמוד על שלהם ולהביע דעה המנוגדת לעמיתים וממונים. הצורך שלהם בשמירה על שלום והרמוניה בעבודה חשוב עד כדי ביטול עצמי, מה שפוגע בניסיון לקדם את עצמם, לעלות בדרגה, בשכר ובתנאי העבודה. מומלץ למאזניים להיות מודעים לתכונות הללו, ולפעמים עדיף לשבור את ההרמוניה על מנת להצליח בקריירה.

מאזניים יכולים לעשות קריירה טובה בתחומים שבהם הדיפלומטיה והמחשבה שלהם ימצאו יישום: מפרסום ורפואה עד למערכת המשפט והפוליטיקה. הסיפוק הגדול ביותר שהם יקבלו הוא עבודות מלאכה, עבודות ידיים. מאזניים, בעלי חוש אסתטי ויופי , מסוגלים להבחין בפרטים קטנים אך חשובים. מאזניים הופך לנציג מצוין של מקצועות יצירתיים כמו אמנים, פסלים, במאים, שחקנים. והכי חשוב, הם צריכים לעשות את מה שהם באמת אוהבים.

עקרב

(23 באוקטובר - 21 בנובמבר)

מזל עקרב הוא סימן מאוד בטוח בעצמו, הוא מנצח בקלות ויודע להשיג את מטרתו. בדרך למטרה הוא מסוגל להתגבר על כל מכשול, מתמכר בקלות לעבודה, ולכן כמעט תמיד הוא משיג את מבוקשו. אומנם, מטרותיו רחוקות מלהיות תמיד קשורות לעבודה. אם בכל זאת הוא ירצה לעשות קריירה מבריקה בתחום כלשהו, הוא ישיג זאת. עקרב ילך למטרתו ברוגע ובעקשנות, לא יפנה את מקומו לאיש. האינטלקט הגבוה שלו, האינטואיציה המפותחת וההרגל להסתמך רק על עצמו, מסוגלים לפתוח דלתות לפניו. בד"כ הוא פועל לבד, אבל צוות אמין יועיל לו והוא יודע להפעיל אנשים ולעודד אותם לפעולה. הוא בעל אבחנה דקה בנוגע ליחסים ויש לו את הידע כיצד לנצל זאת לטובת הקידום.

מזל עקרב יכול לממש באופן מלא את כישוריו בכל התחומים שקשורים למחקר, העיקר שאיש לא יושב מעל ראשו. הוא יכול להיות מדען, עיתונאי, פסיכולוג, פסיכיאטר, סופר, מנתח, חוקר, בלש.

לעקרב מומלץ להישמר מהתמכרות אובססיבית לקריירה ולא לשכוח את עמיתיו.

קשת

(22 בנובמבר - 21 בדצמבר)

קשת הוא עובד אנרגטי והגיוני מאוד, חייב חופש, מרחב ודינאמיות בעבודה. יחד עם זאת, הוא אינו מוכן לקבל ביקורת וגבולות נוקשים, ולכן קשה לו להשלים עם הכללים של מסגרת ארגונית נוקשה, כגון להגיע לעבודה בזמן ומגבלות מערכתיות אחרות. בנוסף, הוא אינו מקבל סמכויות, אינו מוכן להקשיב לעצות של אחרים, כולל המנהלים. כל זה הופך את אישיותו של קשת ללא נוחה לקידום בקריירה.

יחד עם זאת, יש לקשת לא מעט כישרונות אחרים כמו היכולת לעורר השראה באחרים ולעודד אותם, התלהבות, התעניינות כנה ואהבה לעבודה שלו, אמיתות, פתיחות נפשית - וזה הופך אותו למומחה מוערך, המסוגל להשיג גבהים בזכות יכולותיו, בעיקר בארגונים גמישים מבחינת לוחות הזמנים ופחות ההיררכיים . נסיעות תקופות במסגרת העבודה יעזרו לו מאוד, במיוחד נסיעות לחו"ל. אם הקשת אינו מוצא אתגר ותנועה בתוך השגרה שלו, הוא יחווה קושי להתמיד במקום עבודה אחד. לכן עליו למצוא מקום עבודה שייתן מענה לקריטריונים הללו.

התכונות, הנטיות והכישורים של קשת מוצאים ביטוי בתחומים הקשורים בתקשורת, פעילות דינאמית ואפילו סיכון. מקצועות כמו סוכן מכירות או פרסום, ספורטאי, דייל, שחקן, פעלולן, עיתונאי מתאימים לו.

גדי

(22 בדצמבר - 20 בינואר)

מזל גדי הוא אחד המזלות התכליתיים והמוצלחים ביותר בתחום העבודה והקריירה. גדי הוא קרייריסט במהותו - מתמכר לעבודה, אחראי, שאפתן, מתמיד, חזק, ובעל כל התכונות הדרושות בכדי להצליח ולעשות קריירה מוצלחת. בהדרגה, אך בהתמדה, בעבודה קשה, הוא ישיג גבהים בקריירה, יתגבר על כל המכשולים בדרכו, וישיג את מטרותיו, אומנם הוא שוכח ליהנות מ9הדרך לגבהים. יש לגדי סיכויים מצוינים להגיע לתפקידים הבכירים ביותר.

ההגשמה העצמית של גדי קשורה בשילוב מאוזן בין משפחה לקריירה. אבל רק אחד מהשניים מקבל מקום של כבוד אמיתי בחייו וזה מה שגורם לתסכול בסופו של דבר.

לגדי יש הזדמנות טובה להצליח במקצועות כמו מנהיג, מנהל, מדען, מורה, עובד בתחום רפואי, מהנדס, צורף, אמרגן, עובד בנק, פקיד, חוקר.

דלי

(21 בינואר - 19 בפברואר)

מזל דלי הוא בעל אישיות יוצאת דופן, יצירתית ואוהבת חופש. הוא אדם יצירתי וניגש לכל משימה עם רעיון ופתרון מקורי. הוא יודע לעבוד טוב וקשה. עם זאת, חשוב מאוד שכישרונות של מזל דלי ימצאו הבנה בקרב הממונים שלו. למרות העובדה שדלי הוא חכם, הוא בעל גישה מקורית ולא סטנדרטית, ומסוגל להמציא אין סוף רעיונות חדשים, הוא יכול להיתקל בבעיות רבות ביחסים עם הממונים עליו. מזל דלי זקוק לחופש בעבודתו ואינו מכיר בעבודה שגרתית קפדנית. הסגנון שלו הוא מעוף של דמיון והשראה, שקשה לקרקע בארגון היררכי גדול. ולכן ניתן לממש את הכישרונות יוצאי הדופן של מזל דלי רק כאשר בעבודה יינתן לו חופש פעולה מוחלט. במקרה זה, הוא מסוגל לבנות קריירה מוצלחת מאוד.

בהתחשב בכישרונותיו, למזל דלי מתאים עיסוק במקצועות "חופשיים" כמו ממציא, סופר, עיתונאי, מומחה לפרסום. הוא מחולל רעיונות נפלא בכל תחום עיסוק. כמו שכבר אמרתי, הוא יצירתי מאוד ולכן יוכל להתממש בתחומים יצירתיים כמו אמן, מוזיקאי, סופר, תסריטאי, שחקן, במאי. כמו כן, מתאימה לו עבודה בחברות היי-טק ובארגונים חברתיים בעלי אידאולוגיה של שיפור פני החברה מכל היבטיה, כגון הגנת הסביבה וכו.. חשוב לדלי לזכור שדאגה לכלל החברה חשובה, אך טיפוח היחסים עם האנשים הקרובים חשובה לא פחות.

דגים

(20 בפברואר - 20 במרץ)

מזל דגים נחשב לאחד המזלות המחוננים, יצירתיים , רגישים והכישרוניים ביותר. הרעיונות הבלתי צפויים והדמיוניים ביותר נחילים בראשו. מזל דגים לעתים קרובות מתקשה למצוא את דרכו המקצועית ואת העיסוק ההולם את כישוריו. מצד אחד הוא מוכשר מאוד. ומצד שני, לא מעשי, נטול שאפתנות, מתקשה לעמוד בלחץ זמנים, רגיש מדי. לכסף, מעמד וכוח, לרוב, אין משמעות בעיניו, דגים הוא מזל רוחני ובעל נטיות "לעופף" ולהתנתק מהמציאות. לעתים דגים מקווים לפגוש אדם שייקח על עצמו את כל הסוגיות הארגוניות, הפיננסיות והטכניות על עצמו, ויאפשר לדגים לעסוק אך ורק ביצירה. אם יש מפיק, אמרגן או סוכן שכזה שיודע להפוך את הכישרון שלהם לכסף, מזל דגים יוכל להתעשר. אך לרוע המזל, בציפייה לפיה טובה, הם יכולים לעבור את כל חייהם. זו הסיבה שלמזל דגים, חשוב ללמוד כיצד להיות בעלי מוטיבציה עצמית, להתמיד ולפחות לפעמים לשחות נגד הזרם, בניגוד לנסיבות. במקרה זה, הם מסוגלים להשיג גבהים גדולים בקריירה.

האופי העדין של מזל דגים משמש בצורה הטובה ביותר במקצועות הקשורים ליצירתיות, כגון סטייליסט, אמן, מאפר, מעצב, ספר אליטיסטי, זמר, שחקן, מוזיקאי, והם יכולים גם להיות מורים בבית הספר לאמנות או לעיצוב. החמלה והכנות של מזל דגים הופכים אותם לעובדים מועילים מאוד בתחומים הקשורים לרפואה, פילנתרופיה וצדקה.

מזל דגים רבגוניים באופיים, מה שמאפשר להם לנסות ולהגשים את עצמם במגוון תפקידים ותחומים. הם יכולים בקלות לעסוק במספר סוגים של פעילויות בבת אחת. בני מזל דגים רבים יכולים לשחק בו זמנית בתיאטרון, להצטלם בטלוויזיה ולהופיע על הבמה. דגים מוצאים ביטוי חזק באמנות והתחום הזה מביא להם הצלחה.

מומלץ מאוד לדגים ללמוד לאזן בין עולמם הפנימי הרוחני והיצירתי לבין דרישות המציאות החיצונית, מה שיאפשר להם להתפרנס בכבוד.



1,132 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page